zaterdag 22 mei 2010

13 mei 2010

Hoera! Vandaag zijn wij 5 jaar getrouwd. Even herinneringen aanhalen aan vroegah...
5 jaar geleden hadden we een kleiner huis, maar een groter bed.
Moest ik via Freddy zijn kant in bed klimmen en nu stoot ik mijn been steeds aan het voeteneind...
Hadden we het financieel even goed of gaven we minder uit....
Waren we nog met z'n tweetjes, maar nu zijn we rijk met Hannah.

Een hoop veranderd in de afgelopen 5 jaar. Ik ben (helaas) zo'n 4 operaties verder. Maar ook 1 zwangerschap en 1 bevalling ;) We zijn nog steeds samen met God en danken hem voor elke dag.
We zijn beide flink wat banen verder en ik weet dat dát niet goed is voor je pensioengat (welk pensioen?) maar als je moet dan moet je weg!

En natuurlijk gaat het ook in onze relatie met ups en downs, ik mag er niet over liegen. Maar met hulp van God en soms ook anderen komen we er samen wel uit. En de grappige humor van Hannah helpt ook wel ;)

Geen opmerkingen: