donderdag 27 mei 2010

Iets minder doof

zeggie?
Vanmiddag ben ik bij de assistente van de huisarts geweest. Om mijn oren uit te laten spuiten. Heeft u gedruppeld met olie, ja dat had ik.
Heeft u het wel eens eerder meegemaakt, ja vroeger ieder half jaar.
Wat is er veranderd dan met vroeger, ik ben nu groot en kan zelf mijn oren schoonmaken.
Ok, niet precies hoe het ging maar goed ;)
Flink gespoten en gespoten. Op een gegeven moment zei ik dat ik wel boven de wasbak wilde gaan hangen?
Bij mijn rechteroor kwam er na 2 keer spuiten een prop uit, bij mijn linkeroor na 6 keer spuiten.

En elke keer maar trekken en kijken. U heeft wel een bochtige gehoorgang. Ja ik weet het. En dat twee keer want de huisarts in opleiding keek ook mee.

Nou mevrouw, ik hoop dat nu alles eruit is, anders komt u volgende week weer terug.

Ik hoop het ook, maar vrees het ergste want ik ben alleen iets minder doof nu....

1 opmerking:

Danielle zei

Irritant hé........