vrijdag 28 mei 2010

Pomiedompiedom

Tja... dat krijg je ervan, zul je zeggen als je uitgelezen bent. Maar ik begin bij het begin.

Ik besloot deze week om ff online op te ruimen.
Mijn halve hyves account leeggeplukt, geen foto's, blogs, gadgets etc. En toen bedacht ik me, ach wat ik kom er al zeker een half jaar niet meer. Waarom niet gewoon weg? Dus ik gister nog even de zelf opgezette hyves overgedaan naar een andere enthousiaste hyver. En net mijn account opgezegd. (nog wel even snel al die 'oude' bekenden nagegaan om te kijken of er nog 'hot' nieuws was, maar nee)

Facebook is sinds een tijdje mijn ding maar ik deed er toch wel érg veel spelletjes. Dus geschrapt wat ik echt niet leuk meer vond en gehouden waar ik wel tijd in wilde steken. Uiteindelijk heb ik er 3 van de 6 over. En het scheelt inderdaad veel tijd....

Dus. Nu verveel ik me. Want geen hyves om na te speuren wat er gebeurd bij die 'oude' bekenden. Geen 6 spelletjes waarvan ik de helft alleen maar bijhield omdat het toch wel zonde van de tijd was die ik erin gespendeerd had, als ik het spelletje opzei.... Hmmm, wat voor verslaving zal ik nu eens oppakken?

Geen opmerkingen: