dinsdag 3 augustus 2010

20 oktober operatie

Gistermorgen zijn we weer bij de gyn geweest ivm endometriose. In januari had hij al een cyste gezien in mijn linker-eierstok. Deze is nu wat gegroeid, maar niet ernstig veel. In januari hebben we het ook gehad over een eventuele operatie ivm de pijnklachten. Omdat de pijn nu is toegenomen en de cyste blijft groeien hebben we besloten om nu toch te laten opereren.

Hij zal beginnen met een kijkoperatie om in ieder geval de cyste weg te laten halen. Ook zal er gekeken worden of er verklevingen in mijn buik zitten. Zijn die er en zijn ze ernstig genoeg dan zal de kijkoperatie overgaan in een buikoperatie. Ik zie het dus wel als ik wakker wordt. En de revalidatie zal dan ook wel anders zijn bij een kijk of een buikoperatie. Allemaal nog spannend dus.
8 oktober ga ik 's-morgens naar de anesthesist en dan bel ik een dag voor de operatie om te horen hoe laat ik aan de beurt ben.

De arts is in september en begin oktober afwezig. Nu staat de operatie gepland op woensdag 20 oktober.

Dat was het dan wel weer. Niet veel te vertellen eigenlijk, en toch wel aardig wat.

Geen opmerkingen: