dinsdag 10 augustus 2010

Bloggen

Tja, je zal dr maar last van hebben. Zoveel blogs om vol te schrijven óf te volgen.
Maar nu heb ik mijn eigen blogs wel weer vol geschreven denk ik zo.

Op mijn eigen blog heb ik al uitvoerig verteld over onze vakantie én Winnie de poes (die eigenlijk een kater is).
Die van Hannah heb ik net een bericht geplaatst die over haar gaat tot 13 juli. Die voor 13 augustus staat al klaar, maar er kan nog zoveel leuks gebeuren in die paar dagen dat ik hem nog niet post. Ook heb ik even opgeruimd want mijn ruimte bij picasawebs was vol! Nu is van Hannah alleen nog te zien vanaf haar 2e verjaardag. De rest heb ik allemaal in word gepropt en opgeslagen.

Nu nog even dit plaatsen en dan ga ik eens lekker slapen.
Of misschien toch eerst nog even figuurlijk bloggen?

Geen opmerkingen: