vrijdag 29 oktober 2010

Écht thuis!

Ja!
Zomaar ineens besloten we om maar gewoon naar huis te gaan, Hannah en ik.
Gisteravond had mijn vader kerkenraad thuis, en vandaag zou hij met mijn moeder weg zijn ivm de vouwwagen.
Dus waarom dan niet gewoon naar huis en daar niks doen? Ik voel me, gezien de omstandigheden, uitstekend! Dat was na de vorige operatie dus pas na een week of 4.

En aangezien ik een perfecte hulp heb thuis, komt het vast helemaal goed.
Ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bed, gedouched in mijn eigen badkamer en ontbeten met mijn eigen spul. Mijn eigen pc blijkt toch ook onontbeerlijk.. net als mijn eigen bank met hocker waar mijn benen heerlijk op kunnen luieren.

Maar inmiddels blijkt dat je ongemerkt toch teveel doet. De waterkoker is eigenlijk te zwaar om te tillen, dus doe ik er maar minder water in. Brood smeren doe ik gewoon zittend, anders is het ook te vermoeiend. Hannah aanschuiven aan tafel.. tja... en ga zo maar door.

Ik heb inmiddels al een verrassend lange lijst aan werkzaamheden afgehandeld en dat voor iemand die niet mag tillen, rijken, bukken, duwen en trekken.. En dat voor nog een week of 4.

En ohja.. ik bedacht me vannacht, het was écht pas 10 dg geleden dat ik ben geopereerd!

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

Je bent natuurlijk niet verplicht om naar huis te gaan he, dat weet je! Maar nog steeds een beetje in de bonen want het was niet afgelopen woensdag dat is namelijk twee dagen terug. Maar vorige week woensdag en dat is tien dagen geleden......

Joke Vermanen zei

Ja die bedoelde ik ook.. vorige week woensdag.. pff