donderdag 4 november 2010

Nog even dit:

Pfff, ik verveel me zooooo
Zucht. Ik mag natuurlijk niks tillen, niet reiken of teveel bukken.
Dus écht huishouden zit er niet in.
En ik houd er wel van om huis te houden en niet perse het huishouden dan zeg maar...
Maar dat wordt em niet he.

Niet stofzuigen of dweilen, niet stoffen boven mijn bereik en geen wasmanden tillen.
Dus Freddy tilt de natte was naar zolder, waar ik het met Hannah ophang. Als het droog is haal ik het met Hannah af en tilt Freddy het naar beneden, waar ik het opvouw en strijk en dan kan Freddy het weer naar boven tillen alwaar we het in de kasten stoppen.
Stofzuigen en dweilen moet Freddy ook doen, net als bijna alle boodschappen opruimen.
Eten koken gaat nog wel maar zware pannen tillen als ik ze handevol per keer gevuld heb mag weer niet, dus zelfs afgieten is eigenlijk taboe...

Verder dan was opgangen, afhalen, opvouwen, strijken en opruimen én een wc schoonmaken hier en daar, af en toe een doekje over iets kom ik niet.
En dat is niet veel hoor!

Dus ik verveel me. En als ik dan in mijn hoofd haal dat ik wil naaien ofzo, je raad het al, moet ik dat ruim van te voren bedenken, dan kan Freddy de naaimachine op tafel zetten....

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

UHM Kaarten maken? Borduren? Breien?

Joke Vermanen zei

Breien, dat moet ik dan nog leren he!
Voor haken had ik al een nieuw idee, een nieuwe muts voor Hannah, voor onder haar helm.
De oude past écht niet meer.
En idd, die ark van noach van Hannah is ook nog niet af!
Maar om dát nou te doen als Hannah erbij is, dat borduren gaat hem niet worden vrees ik dan.
Net maar weer 2 wc's schoongemaakt ;)