donderdag 16 december 2010

Ik ben er weeeer

En ik heb het inmiddels wel drukker hoor!;)
Ik ben natuurlijk bezig geweest met herstellen van de operatie. En dat is écht goed gegaan. Nu ik alles weer mag kan ik voor mijn gevoel beter uit de voeten.
Ik heb een mutsje gehaakt voor Hannah.
Oma heeft een trui gebreid voor Hannah en is al aan de tweede bezig.
Ik heb ein-de-lijk Hannah's nieuwe jurk af, dit keer op tijd voor kerst ;)
Ik heb kerstkaarten verstuurd, een kerstpakket gemaakt inclusief freubels.
En daarnaast natuurlijk allerhande dingen in en om het huis en in verband met andere taken.
Afgelopen zaterdag een concert met koor in Apeldoorn en aanstaande donderdag een Kerstconcert in de grote kerk in Dordrecht.

Maar ondertussen had ik mijn blogs ernstig verwaarloosd.
Dus daar moet ik natuurlijk wel wat aan doen!

Geen opmerkingen: