vrijdag 28 januari 2011

Ik ben er nog!

En JA de logeerkamer is nog 'werk in uitvoering'.
Hoewel ik inmiddels 3 vuilniszakken spullen heb weggegeven voor Hongarije.
Ik heb evenzoveel dingen op marktplaats gedouwd.
In 1 week tijd rond de 40 euro verdiend, dus het loont ook wel weer dat harde werken.

In principe zitten alle schotten op zolder stampvol met dozen die ik een nummer heb gegeven en waarvan ik een lijst heb gemaakt. Zelfs een tekening om aan te geven welke doos waar staat. Maar nu heb ik dozen over... en als ik die netjes wil neerzetten moet ik eerst de zolder opruimen!

Gelukkig komt dat ook wel goed. Ik heb eerst een 2-persoonsbed verkocht die daar nog stond. As dinsdag komt de kringloop voor een ladekastje en 2 bureaupoten. Vorige week hebben we de oude tv aan mijn zus en zwager gegeven. En dan moeten we nog naar de stort voor het bureaublad wat écht niet meer schoon werd.
Dán kan ik de campingspullen uitzoeken en NETJES stapelen.

Freddy zou zich gaan buigen over de poppenwagen die opgeknapt moet worden, en er staat ook alvast een fiets, beide voor Hannah.
Ook kan ik dan de twee ledikantjes en commode die er staan NETJES tegen de muur plaatsen....

Zo zie je maar weer, van het één komt het ander en straks is mijn huis zo strak en opgeruimd dat ik NIETS maar dan ook NIETS meer terugvind.

Ohja... ik ben al gevraagd om assistentie bij een opruimklus en ik kan je vertellen ik ben alleen te leen voor directe familieleden.... Ik heb het gewoon té druk met mijn eigen huis!

Geen opmerkingen: