vrijdag 11 februari 2011

Kleine wasjes, Grote wasjes..

Allemaal in de wasmachien, laat maar lekker draaien.. oeehoeeee

Vandaag heeft Hannah haar eerste poppenwasje gedraaid. Het was ook écht wel nodig he mama? De poppen zijn echt wel heel erg vies! Dus eerst de poppenkinders uitgekleed en in bad gedaan (uiteraard zonder water) en toen het hele hebben en houwen van de kinderen in de wasmachine gestopt. Alles bij elkaar, want in de moderne wereld kán dat gewoon. De poppen mochten bloot! in Hannah's bed liggen.
En nou lekker slapen hoor kinderen!

Hannah en ik dronken ondertussen lekker een kopje thee, mét een koekje!
En toen de machine klaar was zijn we zachtjes naar boven getogen om hem op te hangen. Zachtjes, want anders worden de kinderen wakker mama.
Ik heb zelf mijn eigen knijpers, dus hoef ik die niet. Zei Hannah toen ik de knijperbak pakte. En inderdaad heeft ze het wasje keurig opgehangen. Keurig, zónder perfectionistische kronkels schots en scheef en lekker wijds, want dan droogt het sneller.

En nu moet Hannah heeeeel lang wachten tot het droog is. Dan gaan we maar naar beneden he, kan ik nog even lekker strijken. Hannah dan he, ik had er geen zin in.
En zo wordt er toch nog wat huiselijke arbeid verricht vandaag, door Hannah.

Geen opmerkingen: