donderdag 10 februari 2011

Update logeerkamer

... het virus heeft zich uitgebreid naar de zolder!
Kijk ik moest al dat spul natuurlijk ook wel ergens kwijt he.
Ik heb een heleboel spullen in dozen gestopt, gelabeld en achter de schotten gezet. Maar die waren dus vol en ik had nog spul over. En toen moest de zolder er ook maar aan geloven.
Hier de voor en na foto's met commentaar.


Ladekastje en bureau-poten zijn naar de kringloop, het bureaublad moet nog naar de stort.

Ziet er al stukken beter uit toch? Links achterin alle campeerspullen die niet in de vouwwagen pasten en ervoor onze koffers. Ervoor staan dan de dozen die niet meer achter het schot konden.
Dan staat er een bedspiraal tegen de muur en daar hangen diverse kledingzakken aan, handig he. De spullen onder de deken zijn voor Hannah dr verjaardag. Helemaal rechts 2 ledikantjes, een commode, een autostoel en een badje. Babykamer spul dus. En nog een schuur die Freddy zou verven zodat er mee gespeeld kan worden.

Rechts staat nu het bureaublad met nog een stang die naar de stort moeten. Helemaal tegen de muur liggen nu restanten laminaat en zeil. 2 stoelen die ik heb verkocht maar nog niet zijn opgehaald en 2 dozen die andere familieleden nog komen ophalen/uitzoeken.
Links lege dozen, verf-spullen en een ventilator (past ook niet achter het schot).
En die zak met het blauwe doek is nu in de container geëindigd. Ik heb eindelijk kunnen achterhalen waar nu die kattenzeiklucht vandaan kwam en nu is het weg!

Dus de zolder is nu netjes. Nu de kast in de logeerkamer, ik heb hem helemaal leeggetrokken en nu moet ik alle stofjes uitzoeken en soort bij soort in dozen doen en weer in de kast. Verder maak ik een plank met cadeautjes en met ufo's (unfinished objects).
En als ik daar mee klaar ben, ga ik wat anders doen dan opruimen ;)

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

He, he, kunnen we dan eindelijk ons tasje voor de wol gaan maken?

Joke Vermanen zei

Nou.. dát zou wat wezen he!