woensdag 30 maart 2011

Gevalletje oeps...

Écht iets voor mij denk ik dan, en gelukkig valt de schade mee.
Wat dan zal je denken?
Nou, wij aten zondag pasteitjes met ragout. Dus oven op voorverwarmen gezet en ondertussen naar de wc. Kom ik de kamer in vind ik het toch wel verbrand ruiken, iets met plastic maar er gaat nog geen belletje rinkelen hoor.
De oven piept als teken dat het spul de oven in kan en ik trek hem open...
Ik kon nog net een lelijk woord inslikken en zag wat er nu verbrand en naar plastic rook! Een magnetrondeksel voor over je bord met eten.
Wij hebben dus en combimagnetron en een gevalletje plaatsgebrek zorgt ervoor dat dat deksel dus altijd in de magnetron ligt. En daar lag hij dus nog maar nu was het plastic gesmolten over het 2 laagse rekje ....
Ik de rekjes eruit gehaald en meteen maar het plastic eraf proberen te halen. Na nog 2 keer verwarmen is het er gelukkig allemaal afgegaan, maar poeh... ik ben zo blij dat er geen magnetron sterilisator met kolf of flessen inzat zeg! Gelukkig hebben we die al een tijdje niet meer nodig.
Afijn, een deksel minder een les rijker zal ik maar zeggen.

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

Ach, aldoende leert men moet je maar denken...

Arike zei

idd aldoende leer men