donderdag 3 maart 2011

Operatie logeerkamer klaaaaaar

Hehe, dat was me een operatie wel zeg. Vooral omdat ik er meer bij heb gedaan dan alleen de logeerkamer. Maar ach het was de moeite waard.
Zie en vergelijk!







Achter dat gele kleed staan alle dozen voor onder andere MP en de box.
De poster van de zeehond vond ik op zolder en heb ik een mooi plekje gegeven.
Ik vind de indeling zo veel leuker!



Omdat ik de kast heb verplaatst was het nodig om alles eruit te halen. Ik heb meteen kans gezien om de indeling wat te veranderen. De cadeautjes liggen nu bovenin, weg van de grijpgrage handjes van Hannah.
De UFO's liggen nu niet meer op 1 plank maar ik heb een streven om het aantal niet groter te laten zijn dan 1 plank aan kan (goed he ;))
De naaimachine en blauwe doos staan nu beneden omdat ik wat dingen aan het repareren ben. Maar die passen er nog gewoon bij.

En? EN? E-N?! ik vind de missie geslaagd.

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

Nou, eh zal ik zeggen????????? Bij mij is ook nog een logeerkamer die klaargemaakt moet worden voor een langdurige logé! Maar ziet er netjes uit en je kunt zo waar je foto weer zien! Woooooei!

Arike zei

Zo dat ziet er weer netjes uit Joke kan je hier ook helpen haha