woensdag 6 april 2011

Ik geniet!

Alleen al het feit dat ik het weer kan voelen, ik ben zo blij! En dan dit zonnige weer erbij, dat maakt het alleen maar beter natuurlijk.
Ik kan genieten van zitten in een zonnetje, zonder iets te hoeven doen. Ik voel me niet meer opgejaagd.

Ik geniet van Hannah en heb het geduld om nieuwe dingen te proberen met haar of met haar te spelen. Ik verbaas mezelf soms dat ik zo rustig ben van binnen.
Ik heb een langer lontje, kan rationeler denken en dat tot 10 tellen is niet meer nodig (ok soms dan.... )
Ik ben nog niet helemaal mezelf maar ik voel me er veel dichterbij dan ik de laatste maanden geweest ben.

Mijn cyclus is nog niet op gang, maar de overgangsverschijnselen zijn bijna weg. Maar mijn libido is al weer aardig opgang ;)
Ik wordt niet meer wakker door een opvlieger oid en ik kom ook gerust in slaap als ik wel wakker wordt.
Ik heb overdag ook amper opvliegers, of ze zijn ook zo weer voorbij.

Dus hier is het voorjaar, van binnen én van buiten.

Geen opmerkingen: