maandag 9 mei 2011

Het gaat hier goed

Eerlijk waar. Ik bén rustiger in mijn hoofd, zit minder vaak achter de pc en heb niet meer de drang om nog éven hier of daar te kijken en dan een uur te blijven plakken.

Afgelopen week heb ik een berg foto's besteld en als die allemaal binnen zijn ga ik ze inplakken in mijn albums. Laatste keer dat ik dit deed was ik met zwangerschapsverlof en erg ver ben ik toen niet gekomen...
Ik hoop dat ik het nu een beetje bij kan houden als ik eenmaal weer een beetje bij ben.
Ik heb nu met die heerlijke dagen binnen gezeten om foto's uit te zoeken en straks moet ik ze nog inplakken dus misschien is het beter als ik dit soort acties plan als het de donkere wintermaanden zijn ofzo...

Als de foto's klaar zijn wachten er nog 19 filmpjes van 60 minuten op me. Allemaal gemaakt sinds de zwangerschap van Hannah. Ik denk dat ik zeker niet al het materiaal ga gebruiken om een film van de maken maar het zal nog een hele klus zijn om alles te bekijken, uit te zoeken en te bewerken. Maar het zal een hoop rust geven als het gedaan is zeg maar..

Ook heb ik de Sims3 gekocht. Was een beetje een foutje van mezelf. Ik had nog 2 bonnen van ECI liggen en ik wist niet of ik die al betaald heb. Dus iets uit mijn verlanglijst aangeklikt en de code's ingetypt.. maar dan kan je het dus niet meer terugdraaien. Maar goed, hij blijft ingepakt tot al die filmpjes ook gedaan zijn want dat neemt een hoop ruimte in beslag. Want al het materiaal wat ik in een film wil stoppen moet op de pc staan wil ik het kunnen bewerken dus...
Maar ach, iets om naar uit te zien/toe te werken oid?

Voorlopig zijn nu alle verjaardagen en feesten weer even voorbij aan deze kant van het land. Er komt nog visite voor Freddy zijn verjaardag en Daniëlle is eind mei nog jarig natuurlijk! Maar aan deze kant komt de eerste verjaardag pas weer in augustus.
Mag ook wel want we hebben vanaf Hannah's verjaardag non stop bij elkaar op de koffie gezeten en je kan merken dat we elkaar weer helemaal zat zijn! lol
Dat is natuurlijk niet waar maar al die festiviteiten brengen je wel een beetje uit je ritme. Gelukkig is de vakantie nu ook weer voorbij dus de meeste kids zijn vandaag weer lekker naar school.

Dus, vandaag gaat het regenen. En ik ga weer eens marktplaats volgooien denk ik. Weer even wat centjes verdienen hoop ik?

Tot de volgende keer maar weer.

Geen opmerkingen: