vrijdag 13 mei 2011

Vandaag alweer 6 jaar geleden...

... zeiden Freddy en ik ja tegen elkaar.
Alweer 6 jaar getrouwd!

En om het te vieren gingen we samen naar de film.
Maar Hannah had een heel ander idee van een feestje en die ging met tante Arike naar het ziekenhuis. Iets met een trampoline en een voet waar je niet meer op wilt staan.
Maar na een telefoontje met haar bleek dat het enige belangrijke was dat ze bij tante Arike mocht blijven en ok dat cadeautje was ook wel heel leuk!

Verder zijn Freddy en ik ook nog bij de bloedbank geweest vandaag.
Freddy voor zijn eerste bloedafname..... tromgeroffel... van wel 40 cc!
En ik heb mijn 'maandelijkse' plasma-afname gehad.
Ik heb 2 keer af moeten zeggen ivm griep etc. en nu was ik lang genoeg gezond om weer te kunnen doneren.

Geen opmerkingen: