donderdag 23 juni 2011

Vandaag ben ik weer eens bij de internist geweest.

Je weet wel, de jaarlijkse check-up.
Ik had bloedwaardes laten bepalen en bij de uitdraai van de huisarts leek de schildklier te hoog te zijn. Dit is dus niet het geval want er zijn nieuwe referentiewaardes die hoger liggen dan de vorige, dus lijkt het vergeleken met vorig jaar inderdaad hoger. Ik blijf dus bij mijn huidige dosis en wie weet moet ik het in de loop van de zomer nog even aanpassen ivm het mooie weer en anders niet.
Wat die bijnieruitputting betreft wil hij nog wat aanvullende bloedwaardes laten bepalen en dan kom ik in september terug om naar aanleiding daarvan wellicht nog wat anders te ondernemen.
Ook heb ik een andere soort injecties gevraagd voor mijn B12 tekort. Ik neem nu zuigtabletten maar alles wat niet via de maag hoeft is beter. Ik heb al eerder injecties gehad en daar kreeg ik ernstige maagklachten van. Verhalen zijn dat de andere injecties dat effect niet of minder hebben en dat wil ik uiteraard uitproberen. Want injecteren is beter dan opname via de mond.

Dus. Maandag weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en meteen daarna maar weer ff naar de apotheek voor die injecties. Eens kijken waar dit ons brengt.

Verder heb ik het boek van dr. Wilson over bijnieruitputting opengeslagen en het is echt een moeilijke pil voor iemand die moeite heeft zich te concentreren. Dat had ik al en dat hebben de nieuwe ontwikkelingen mbt verhuizen alleen maar erger gemaakt.
Maar ik worstel me er wel doorheen.... Gelukkig heb ik een zeer korte samenvatting van de do's en dont's gekregen mbt voedsel en een forum waar ik wordt bijgestaan.

Geen opmerkingen: