woensdag 27 juli 2011

Geen shampoo het vervolg

Inmiddels zijn de reeds opengemaakte shampooflessen leeg. Die van Dove dus.
Vanmorgen voor het laatst mijn haar gewassen met echte shampoo.

Ik heb nu een mengsel gemaakt als conditioner die je 1 keer per week moet gebruiken. En spul voor 2 keer per week. En een fijne kam om het vuil uit je haar te wassen.

Dit is allemaal een test he. Mijn haar moet 'afkicken' van de shampoo en zal in het begin dus veel meer 'vet' produceren dan het echt nodig heeft. In het begin zal ik dus meer vettigheid uit mijn haar moeten kammen dan als het afgekickt is.
Maar dat kan nog even duren. Misschien iets minder lang omdat ik nu al van elke dag, naar elke 2 dagen naar elke 3 dagen wassen met shampoo ben gegaan.

We zullen zien we zullen zien.

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

Ik vind ongewassen haar altijd stinken. Denk maar aan de jongedame die zondags altijd voor ons in de kerk zat......

Joke Vermanen zei

Daarom moet je je haar dus met die mengseltjes doen. Maar ik denk dat die dame voor ons het ook niet verzorgde. Maar tot nu toe stinkt mijn haar niet.