dinsdag 26 juli 2011

Inpakken en verkopen.

Wat een klus zeg. Vorige keer dat ik ging verhuizen had ik een huisje van 67m2....
Dus veel was er niet in te pakken.
Nu heb ik een hele baby-uitzet op zolder staan inclusief kleren tot en met maat 98 voor jongens en meisjes.
Een aantal dozen van mijn ouders en zus.
En niet te vergeten dat we nu met 3 personen gaan verhuizen in plaats van 2.
Een hele hoop speelgoed, knuffels en beddegoed meer om het maar kort samen te vatten.

Inmiddels heb ik de inhoud van 1 van de schotten eruit gehaald en erop gezet waar het in het nieuwe huis moet komen.
Vervolgens ben ik in de logeerkamer mijn crea-kast gaan leeghalen, ook al 5 dozen...
Hier in de huiskamer staan ook al 13 dozen ingepakt.
Ik moet mijn best doen om te verzinnen wat ik echt niet meer nodig heb en dus kan inpakken. Maar dat zal vast wel goedkomen.
Wel heel jammer dat het zulk prutweer is, anders kon ik Hannah dr kleren met lange mouwen en pijpen ook inpakken, net als alle dekens...
Maar ja, denk je eens dat je moet inpakken met warm weer, dat is ook geen pretje.

Afgelopen week is de vouwwagen van mijn ouders verkocht. Die moesten we eerst leeghalen en een aantal dingen heb ik inmiddels verkocht. De rest verwachten we te gaan gebruiken in het nieuwe huis.
En verder ben ik natuurlijk druk met het verkopen van allerhande niet gebruikte producten van pollepels tot een eethoek, van babykleding tot grote mensenkleding.
Ik wou zeggen 'noem het en ik heb het' maar inmiddels begint de 'voorraad' te slinken!
Het meeste van de opbrengsten gaat naar een spaarpotje voor buitenspeelgoed voor de kinderen. Denk maar aan een mooi speeltoestel waar de jongens en het meisje zich op kunnen uitleven en een trampoline bijvoorbeeld. Maar ook skelters lijkt hun geweldig.
Inmiddels staat er 670 euro op de rekening, en we zijn nog lang niet klaar met verkopen.

Dus, druk druk druk dus. En ondertussen gaat het leven ook gewoon door natuurlijk.

1 opmerking:

Arike zei

leuk he inpakken zo kan je wel kijken wat je wel en niet meer mee wilt nemen zo hebben wij al een heleboel weg gedaan. Alleen moeten we nog veel inpakken en ook ik moet verzinnen wat we echt hier niet meer gaan gebruiken. Maar bij mij even een stop met 4 jongens om mij heen kan ik niet echt meer inpakken maar goed komt ook wel weer goed.