woensdag 20 juli 2011

Naar Nijmegen geweest!

En nee, niet voor de 4-daagse.
Gisteren met de dames naar Roeland geweest, onze consultant inzake onze woonvorm en aan te kopen woning.
Toch wel spannend of we Nijmegen wel inkwamen ivm al die wandelaars, maar dat viel reuze mee.

Ook het gesprek viel reuze mee. Weinig dingen gehoord die me vreemd in de oren klinken (alsof ik weer terug op mijn werk was eigenlijk).
Alles in mij opgezogen en gisteravond nog even besproken met de mannen. En vanmorgen alles even in de pc gepropt en weer wat actie ondernomen.
Mocht ik mezelf nog even voordoen als mijn moeder, en vreemd genoeg kreeg ik alle informatie die ik nodig had. Ik blijf me er over verbazen!

Roeland was heel positief over de aan te vragen hypotheek en zag weinig tot geen beren op de weg. Hoewel we nu dus wel een overlijdensrisicoverzekering moeten aanvragen en gezien onze gezondheids-status kan dat nog wel voor wat beren op de weg zorgen, op zijn minst wat hobbels. Maar we zien het wel als het zover is.

Alles wordt steeds spannender en het houd je bijna uit je slaap omdat je niet kan wachten tot de sleutel van ons is, en het huis wat erbij hoort ook.
Er moet nog genoeg gebeuren en toch kunnen we er zo in. We bedoel ik dan zoveel mensen als mogelijk is en als nodig is.

Tot zover de update, ik ga toch maar even proberen te slapen....

1 opmerking:

de Ruijter zei

Kijk, nou doet tie het weer.
Goed verslag hoor, alleen kun je het toch ook op de grote verhuizing plaatsen?