donderdag 9 augustus 2012

Vervolg van dieet

Afgelopen maandag had ik mij gewogen en gemeten. 70 kg en een taille van 88 cm. Nu riep ik toen al dat ik het liefste terug wil naar mijn metingen van voor de zwangerschap en dat is dus al 5 jaar geleden! Toen was het 65 kg en 80 cm. Maar dat ga ik waarschijnlijk niet halen als ik door blijf gaan met hardlopen, want spieren wegen tenslotte meer dan vetweefsel. Maar vanmorgen gewogen en gemeten: 68,6 kg en een taille van 84 cm. En dan ben ik ook nog ongesteld geworden wat normaal resulteert in meer gewicht en omvang. Niet veel verschil vergeleken het verschil van mijn moeder maar ik ben dus al op de helft en zij niet ;) Nu heb ik deze week dus geen km hardgelopen ik heb alleen elke dag buikspieroefeningen gedaan. En dat in combinatie met het sapdieet zal wel wat geholpen hebben. Nu heb ik mijn dieet van voor het sappen aangepast. We gaan niet meer door met fulltime sappen. Smorgens een fruitjuice tussendoor een rijstwafel met pindakaas smiddags groente zoals ik het gewend was: als salade of geroerbakt oid tussendoor fruit en 'savonds avondeten met groente en vlees. Eens kijken of dat me nog dichter bij het gewenste resultaat brengt, en anders maar niet. Ik wil in elk geval mijn buik wat strakker krijgen en dat lukt zo al aardig!

1 opmerking:

de Ruijter zei

Ja, wrijf het het nog maar even in ;-)